Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Tváří nové kampaně značky Natava se stala Jitka Kocurová

10.06.2024 12:39 Přírodní kosmetika

Tváří nové kampaně značky Natava se stala Jitka KocurováTváří nové kampaně značky české přírodní a BIO kosmetiky Natava se stala Jitka Kocurová, oblíbená herečka, moderátorka, modelka a někdejší finalistka Miss ČR.

Jitka Kocurová je propagátorkou zdravého životního stylu a přírodních produktů, a je tedy ideální ambasadorkou značky, která klade důraz na kvalitu, ekologii a udržitelnost.

Spojení Jitky Kocurové a značky Natava je logickým krokem, který odráží rostoucí zájem zákazníků o přírodní a udržitelnou kosmetiku.

„Jitka Kocurová dokonale ztělesňuje hodnoty naší značky. Je známá svým pozitivním přístupem k životu, láskou k přírodě a přirozeným půvabem. Právě to z ní dělá perfektní představitelku filozofie značky Natava, která se zaměřuje na výrobu vysoce kvalitní přírodní kosmetiky s ohledem na udržitelnost a ekologii,“ říká Vojtěch Dubec, majitel společnosti a tvůrce značky Natava.

„Věříme, že naše spolupráce pomůže oslovit ještě širší publikum a inspirovat více lidí k používání vysoce kvalitní přírodní kosmetiky,“ doplňuje Věra Veverková, vedoucí vývoje.

„Mám radost, že mohu být součástí rodiny Natava. Přírodní kosmetika je pro mě i mou rodinu dlouhodobě volbou číslo jedna a Natava splňuje všechny mé požadavky na kvalitu a šetrnost k pleti, pokožce i přírodě. Ke spolupráci mě získali svým nadšením, přístupem, pečlivostí, zpracováním a řemeslnou výrobou. Těším se, že společně budeme inspirovat další lidi k tomu, aby si vybrali přírodní cestu ke krásné pleti a pokožce,“ vysvětluje Jitka Kocurová.